»Ko je večina ali pa vsaj nekaj učencev na strani žrtve, medvrstniška dinamika, ki spodbuja nasilje, razpade.«
»Če imamo vsaj enega, ki se postavi na stran žrtev, zaščitnika, potem ta hierarhija razpade, ni več smešna, ni več dinamike, da bi kdo plezal po hierarhiji navzgor in pridobival moč. In če se jih na stran žrtve postavi še več, nasilja ni več.«
»Pomembno je, da se čim več pogovarjamo, da učenci delijo z drugimi nestrinjanje, ko opazijo medvrstniško nasilje, in se znajo postaviti na stran žrtve. Da so zaščitniki in ne da oni rešujejo težave, temveč da znajo poiskati pomoč.«
»Pozivamo vse starše, učitelje, pedagoške delavce, športne trenerje, zaposlene v raznih mladinskih organizacijah, naj bodo pozorni na znake, ki bi lahko nakazovali, da je otrok v šolskem, socialnem ali spletnem okolju žrtev medvrstniškega nasilja ali da je v stiski.«
»Medvrstniško nasilje je lahko fizično (pretepanje, brcanje ipd.) ali psihično, (socialna osamitev, izdaja zaupnih informacij, širjenje škodljivih in lažnih govoric, poniževanje), lahko pa ima tudi druge oblike, ki niso nujno protipravna dejanja.«
»Zagotovo lahko med oblike medvrstniškega nasilja na spletu uvrstimo še posmehljive komentarje, izključevanje iz spletnih skupin, deljenje zasebnih sporočil, slik ali posnetkov brez soglasja ter ‘všečkanje’ sovražnih komentarjev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju